DIY ljusfat och uppläggningsfat

Standard

Från min farmor har jag fått dessa fina tallrikar, de var bara två och då vet jag att de inte kommer att komma fram till dukning. Så jag bestämde mig för att göra ett fat och en ljusstake av dessa. Och med vad löser man inte det mesta? Superlim! Ljushållarna har jag köpt på Panduro och ”foten” till fatet är inköpt på IKEA för 5:- (jag tror att det är en ljuslykta) tack för tipset Åsa! Ljusbehållarna var metallfärgade men jag sprayade dem vida för att de inte skulle synas så mycket.

  

  

 

 

Kommentera

