Mer från träffen!

Standard

Det blev lite smått och gott på träffen. Jag altrade en ”bok”. Jag är ju inte så förjust i denna vintagestil som finns i scrappingen så jag gjorde en låda att samla resepengar i. När jag kom hem med den skyndade sig Liv med att tömma sin spargris i den. Tror att vi formar små resemonster😉 (kolla på Lfamiljens blogg så förstår ni)

Jag har ju fastnat i det här med mixed media… Akrylfärg, decoupage, rub ons, gesso, stämplar osv osv.

Mitt pysselsällskap, världens bästa Åsa. En vacker dag kommer ni att få se alla våra alster i en bok😉

Kommentera

