Hållare för mobiltelefon

Standard

Här kommer ett bidrag till Scrapgalens månadstävling, den hittar du här!

Jag har gjort en hållare till mina iphones (!) för att slippa ha dem hängandes i vägguttaget. Men denna hållare hänger den p sin plats i vägguttaget. Eftersom jag även behöver laddare på jobbet så gjorde jag två på en gång.

Den ena gjorde jag utav en duschkräms-flaska och den andra från en hudkrämsbehållare. Den ena dekorerade jag med papper coh halvpärlor. Den andra klädde jag in med svart servett och decoupagelim. Etthett tips är att inte använda IKEAs servetter… de är alldeles för tunna! Den dekorerade jag med mina kaffefilter-rosor och blingstenar.

Den svarta är mitt tävlingsbidrag:

One response »

Kommentera

